فروشگاه اینترنتی ام پایر مارکت EMPIRE MARKET

راهنمای خرید

راهنمای خرید بر اساس سوالات پر تکرار:


چگونه می توانم خرید آنلاین انجام دهم؟

- جهت ثبت سفارش کالا در فضای مجازی، باید ثبت سفارش کنید.

رویه کار ثبت سفارش بسیار ساده و آسان است ولی با این حال به شرح جزء به جزء آن می پردازیم:

بعد از اینکه محصول خود را در بین لیست محصولات فروشگاه انتخاب کردید، روی تصویر محصول مورد نظر کلیک کنید. با این کلیک به صفحه اختصاصی محصول وارد می شوید.

در منوی سمت چپ این صفحه، گزینه ای تحت عنوان "افزودن به سبد خرید" وجود دارد. با یکبار کلیک روی این گزینه، محصول به سبد خرید شما وارد می شود.

پس از افزودن به سبد خرید، در کادر بالای سایت (سمت چپ) روی گزینه نمایش سبد خرید کلیک کنید. بعد از مشاهده سبد خریدتان می توانید روی پایان خرید کلیک کرده و برای وارد کردن آدرس و مشخصات به صفحه نهایی سفارش منتقل شوید.

پس ازتکمیل مشخصات، سفارش شما ثبت شده و برای شما کدرهگیری و شناسه سفارش صادر می شود وشما می توانید مرحله به مرحله توزیع سفارشتان را در قسمت تعبیه شده "رهگیری سفارش" دنبال کنید.

(پ.ن: با کلیک روی آیکون buy در صفحه اصلی وبسایت نیز می توانید محصول مورد نظر خود را به سبد خریدتان وارد کنید)


مدت زمان توزیع سفارشات چقدر است؟

- این موضوع به نوع سرویس توزیعی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

در حالت کلی سرویس اصلی توزیع محصولات فروشگاه ام پایر مارکت، شرکت پست ایران می باشد که با دو گزینه سرویس پیشتاز و سرویس سفارشی شرایط تحویل در اقصی نقاط سراسر کشور را محیا می کند. البته این نکته را باید در نظر داشت بازه زمانی توزیع سفارشات با توجه به نوع کیفیت عملکرد دفاتر پستی مناطق مختلف کشور تا حدی متغیر است.

در صورت انتخاب سرویس پیشتاز، سفارش شما حداکثر طی 2 الی 3 روز به دستتان میرسد.

در صورت انتخاب سرویس سفارشی نیز سفارش شما طی 5 الی 7 روز به دستتان خواهد رسید.

(پ.ن:سفارشاتی که از طریق سرویس پیک مخصوص شهر تهران ثبت شوند، حداکثر طی 24 ساعت تحویل می شوند)


چگونه میتوانم وجه کالایی که خریداری کرده ام را پرداخت کنم؟

برای پرداخت مبلغ سفارش مورد نظر دو راه و دو سرویس پرداخت آنلاین (online payment) و پرداخت درب منزل cash on delivery) COD) تعبیه شده است.

شما می توانید به انتخاب خودتان هر یک ازاین سرویس ها را انتخاب کنید اما توصیه ما به شما انتخاب سرویس پرداخت آنلاین می باشد.

زیرا سفارشاتی که پرداخت آنلاین شده باشند از طرف تیم آماده سازی مرسولات فروشگاه در اولویت اصلی ارسال قراردارند و از طرفی سفارشاتی که پرداخت آنلاین شده باشند با جدیت و کیفیت بیشتری توسط سرویس پخش، توزیع می شوند.

(پ.ن:شرکت پست مروسلاتی که پرداخت آنلاین شده باشند با جدیت و قطعیت به مقصد تحویل می دهده و ریسک عدم مراجعه به مقصد و یا برگشت ندارد)


چگونه می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

-بعد از ثبت نهایی سفارش، برای شما کدرهگیری و شناسه سفارش صادر و به شما ارائه می شود.

شما می توانید با وارد کردن شناسه سفارش خود در قسمت رهگیری سفارش (گزینه بالای سایت) وضعیت سفارش را به صورت لحظه ای و آنلاین پیگیری کنید.


چرا برای سفارشی که با سرویس توزیع پست ثبت کرده ام، کدرهگیری پستی صادر نشده؟

صدور کد رهگیری پستی به مقداری زمان نیاز دارد.

باید در نظر داشته باشید که وقتی سفارش شما ثبت می شود ابتدا در حالت معلق قرار می گیرد و نیاز به بررسی کارشناس و صدور دستور توزیع دارد.

بعد از اینکه سفارش شما توسط کارشناس فروشگاه تایید نهایی شد، در مرحله "درحال آماده سازی" مورد بسته بندی قرار می گیرد.

سپس سفارش شما در حالت آماده به ارسال قرار میگیرد و از این مرحله، برای آن کدرهگیری پستی صادر می شود.

لذا در این فرآیند باید سفارش شما دو مرحله اول (تعلیق و آماده سازی) را سپری کند تا کدرهگیری به آن تعلق بگیرد.

شما می توانید به فاصله کوتاه 24 ساعت پس از ثبت سفارش (پس از آماده به ارسال شدن)، با وارد کردن شناسه خود در قسمت رهگیری سفارش سایت، کدرهگیری پستی خود را نیز دریافت و مشاهده کنید.


اگر کالایی که دریافت کردم خراب بود، آیا تضمینی برای آن وجود دارد؟

شما اول از هرچیز باید در نظر داشته باشید که دارید از یک فروشگاه معتبر و با سابقه درخشان خرید می کنید.

ام پایر مارکت دارای مجوز های رسمی و نشان اعتماد تجارت الکترونیکی بوده و کاملا به تضمین کیفیت محصولات خود متعهد است.

فروشگاه ام پایر مارکت برای کلیه محصولات خود گارانتی 24 ساعته و ضمانت تعویض کوتاه مدت در نظر گرفته و کلیه محصولات شامل این ضمانت می شوند.

اگر محصولی که دریافت کردید خراب بود و از نقص اساسی آن به صورت قطع اطمینان حاصل کردید، می توانید ابتدا با شماره تلفن فروشگاه تماس گرفته و در قالب یک پیغام صوتی نقص کالا و مشخصات سفارش و شماره تماس خود را اعلام کنید. سپس مروسله را به آدرس فروشگاه مرجوع می کنید و در اسرع وقت پس از دریاف، یک محصول نو و آکبند به صورت صددرصد رایگان برای شما جایگزین و ارسال می شود.

در حالت کلی به شما اطمینان می دهیم که ما به تحویل یک کالای سالم به خریدار متعهد هستیم.

(پ.ن: البته عوامل فروشگاه اغلب کالا ها را قبل از اسال تست کیفیت می کنند و همواره سالم بودن کالای ارسالی مد نظر قرار دارد)


چگونه میتوانم نوع رنگ و طرح کالای درخواستی خود را انتخاب کنم؟

برخی محصولات نظیر گوشی های موبایل، اسپیکر ها، پوشاک و لوازم دیجیتالی که شامل تنوع رنگ بوده و در رنگ های متنوع و طرح های پایه متفاوتی عرضه می شوند، امکان انتخاب رنگ متناسب با سلیقه مشتری را دارند. در خصوص این قبیل کالا ها شما می توانید برای انتخاب رنگ کالای خریداری شده خود در حین ثبت سفارش و تکمیل فیلد های فرم سفارش، در قسمت پیغام خریدار (پیغام شما) مدل و رنگ درخواستی خود را قید کنید. مثلا برای خرید یک گوشی موبایل با رنگ مورد علاقه مشکی، در هنگام تکمیل فرم سفارش عبارت "رنگ مشکی" را در قسمت پیغام قید می کنید. در اینصورت اگر رنگ مورد نظر در انبار موجود باشد برایتان ارسال می شود. در غیراینصورت با شما تماس گرفته شده و برای انتخاب رنگ جایگزین با شما صحبت خواهد شد. در غیر اینصورت و در صورتی که رنگ درخواستی خود را در فرم سفارش قید نکنید، کالا به صورت رندم (رنگ رندم) ارسال می گردد.


چرا قیمت محصولات شما پایین است؟ آیا کالاها دست دوم و یا تقلبی است؟!

-مطلقا خیر!

کلیه محصولاتی که در فروشگاه ام پایر مارکت عرضه می شوند نو و آکبند بوده و کیفیت آنها نیز بلااستثنا اورجینال و درجه یک می باشد.

ما همواره روی کیفیت کالایی که به مشتری ارائه می دهیم دقت نظر داشته و جدیت به خرج می دهیم.

شما می توانید مطمئن باشید که کالایی که دریافت میکنید کاملا و آکبند و با بهترین کیفیت موجود در بازار ارائه می شود.

قیمت رقابتی و مناسب محصولات به عرضه مستقیم و بدون واسطه بودن آنها بازمیگردد و اینکه ما اغلب محصولات را به صورت واردات مستقیم و یا تولید مستقیم ارائه میکنیم که عدم وجود واسطه غیرحرفه ای موجب ایجاد این شرایط مناسب شده.


EMPIRE MARKET